top of page
logo amber vzw

Klachtenprocedure

Amber vzw

​

​

Hebt u een klacht over een begeleiding, een begeleider of de werking van Amber? Dan kan u ons dit formulier ingevuld bezorgen. Klachten helpen ons te verbeteren waar we kunnen. We laten u zo snel mogelijk weten dat we uw klacht ontvangen hebben en houden u op de hoogte van de behandeling van uw klacht.

 

U kan uw klacht bezorgen:

​

Per post:

  • Amber vzw, Tiensesteenweg 88, 3360 Korbeek-Lo. 016/23.50.94

​

Per mail:

 

Behandeling van uw klacht

Nadat we uw klacht ontvangen hebben, nemen we contact met u op. We vragen dan naar uw voorkeur voor de behandeling van uw klacht (bv. wil u aanwezig zijn bij de bespreking, wil u dat de directie erbij is, wil u dat de begeleider erbij is, enz.). We houden zoveel mogelijk rekening met uw mening hierover.

​

​

Opmerking: We geven er de voorkeur aan dat een klacht niet anoniem wordt ingediend. Op die manier kunnen we een klacht optimaal behandelen.

​

Download hier het klachtenformulier

  • Facebook
logo wit

Amber is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9u tot 12.30u en van 13u tot 15u. Op woensdag van 9u tot 12u30.

’s Avonds of tijdens het weekend kan je een bericht achterlaten op het antwoordapparaat.

Tijdens de schoolvakanties is er enkel in de voormiddag telefoonpermanentie.

Tiensesteenweg 88,

3360 Korbeek-Lo
(Opgelet! Korbeek-Lo is geen deelgemeente van Leuven, maar van Bierbeek!)

 

tel. 016/23 50 94
www.ambervzw.be

info@ambervzw.be

©2020 Amber vzw.     Privacyverklaring     Klachtenprocedure

bottom of page